Sprzęt - ogólne informacje


Hamownia Używamy wyłącznie markowego dedykowanego sprzętu (np. Innovate, V-Tech...). Cała aparatura służąca do strojenia jest połączona ze sobą, odczyty z sondy są przesyłane drogą cyfrową bezpośrednio do komputera. Posiadamy najnowszy i najwyższy model sondy AFR firmy Innovate posiadający między innymi wbudowany skaner OBD. Posiadamy dwie sondy AFR umożliwiające pomiar dawki paliwa w dwóch miejscach wydechu.

Hamownia posiada ciężkie rolki oraz możliwość włączenia obciążenia hamulcem elektromagnetycznym, co umożliwia precyzyjny pomiar.
Oferujemy również możliwość strojenia na hamowni 4x4

V-Tech
Innovate





Oprogramowanie - Honda

OBD1, OBD2: Crome oraz Hondata

Do strojenia używamy wyłącznie "pełnych" (komercyjnych - płatnych) wersji oprogramowania w najnowszej dostępnej wersji. Wersje komercyjne wyróżnia od wersji darmowych o wiele większa funkcjonalność oraz precyzja strojenia. Podsiadamy specjalistyczne komputery przystosowane do strojenia w trybie on-line (strojenie odbywa się w trybie rzeczywistym), w związku z tym np. każda zmiana dawki paliwa jest wysyłana do komputera natychmiast. Przy wgrywaniu nowej mapy nie ma potrzeby gaszenia silnika czy wyjmowania kości pamięci jak to ma miejsce u innych "tunerów". Wszystkie parametry pracy silnika takie jak dawka paliwa, kąt wyprzedzania zapłonu, procedury startu czy punkt włączenia vtec są modyfikowane również w trybie on-line. Możliwa jest również obsługa IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki") za pomocą zmodyfikowanego komputera P28 z mapami odpowiednio przygotowanymi pod silniki np. B18C4 lub H22A.


OBD1/OBD2: Crome OBD1/OBD2: Hondata












OBD0: BRE/...


OBD0: BRE/...















APEXi - Power FC

APEXi - Power FC

Do strojenia "APEXi - Power FC" używamy profesjonalnych rozwiązań opartych o możliwość strojenia z wykorzystaniem specjalnego modułu podłączanego w miejsce "Hand Commander'a". Całe strojenie wykonywane jest za pomocą laptopa, co daje większą precyzję oraz usprawnia proces strojenia. W dziale "Projekty - Inne Marki" znajdziecie samochody wystrojone z wykorzystaniem ww. opisanego rozwiązania (np. Nissan SkyLine GT-R, Toyota Mr2 Turbo i inne).

SMT/EcuMaster






Subaru Impreza / Mitsubishi Lancer EVO

Subaru Impreza / Mitsubishi Lancer EVO:

Do strojenia Subaru Imprezy oraz Mitsubishi Lancer'a EVO wykorzystujemy zawsze najnowsze i wyłacznie dedykowane rozwiązania oparte o strojenie ww. samochodów przez złącze OBD (bez konieczności dokładania dodatkowych urządzeń oraz otwierania sterownika). Takie rozwiązanie umożliwia precyzyjne wystrojenie wszelkich parametrów sterownika pojazdu oraz wysoką precyzję.

Wykorzystywany sprzęt umożliwia również pełna diagnostykę parametrów pracy silnika (diagnostyka jest również wykonywana przez złącze OBD).

Obsługiwane modele:
  • Mitsubishi Lancer (od EVO 6 w górę)
  • Subaru Impreza: WRX, STi

    SMT/EcuMaster SMT/EcuMaster























    Sprzęt / Oprogramowanie - inne marki

    SMT, EcuMaster itd.

    SMT/EcuMaster


    SMT/EcuMaster










    SMT/EcuMaster SMT/EcuMaster









  • Design by maciek@strojenia.pl Opracowanie www.strojenia.pl