Strojenie na ulicy

Strojenie na ulicy

Crome, Hondata, BRE, AEM, Apexi, Subaru, EVO, EcuMaster EMU, SMT - SMT6, SMT7...

Opis strojenia na ulicy:
  • Na wstępie zapraszamy do działu: Sprzęt/Oprogramowanie w którym znajdziecie opis sprzętu oraz oprogramowania jakie używamy w celu profesjonalnego wystrojenia waszego pojazdu

  • ustawienie dawki paliwa (dla całej mapy bez vtec i vtec dla każdego "położenia gazu" tzn. obciążenia silnika)
  • ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonów - z użyciem czujnika stuków
  • ustawienie punktu włączenia vtec
  • ustawienie odcięcia zapłonu
  • sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujników
  • ustawienie procedury startu (jeśli wymagane)
  • ustawienie shift light'a (jeśli wymagane)
  • właściciel samochodu cały czas uczestniczy przy strojeniu
  • na koniec właściciel otrzymuje wynik strojenia (odczyty z sondy AFR)
  • i inne
  • przejechane około 100-150km, czas pracy ~4h
  • wymagane posiadanie komputera np. P28 przerobionego pod możliwość wgrywania zewnętrznych map paliwa, zapłonu itd. (usługi dostępne również w naszej ofercie)

    Zapraszamy do działu FAQ opisującego szczegółowo proces strojenia: FAQ - strojenie.
    Przed przyjechaniem na strojenie należy uważnie przeczytać informacje jak przygotować samochód do strojenia: FAQ - Przed strojeniem.

  • Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT





    Strojenie na hamowni

    Strojenie na hamowni Crome, Hondata, BRE, AEM, Apexi, Subaru, EVO, EcuMaster EMU, SMT - SMT6, SMT7...

    Opis strojenia na hamowni obciążeniowej VTG:
  • Na wstępie zapraszamy do działu: Sprzęt/Oprogramowanie w którym znajdziecie opis sprzętu oraz oprogramowania jakie używamy w celu profesjonalnego wystrojenia waszego pojazdu

  • Strojenie na hamowni jest wskazane w zmodyfikowanych silnikach oraz wymagane dla samochodów z np. kółkami regulowanymi
  • ustawienie dawki paliwa (dla całej mapy bez vtec i vtec'owej dla każdego "położenia gazu" tzn. obciążenia silnika)
  • ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonów - z użyciem czujnika stuków
  • ustawienie regulowanych kółek/kółka rozrządu (jeśli są)
  • ustawienie punktu włączenia vtec
  • ustawienie punktu włączenia IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego np. B18C4, H22A)
  • ustawienie odcięcia zapłonu
  • ustawienie procedury startu (jeśli jest wymagane)
  • ustawienie shift light'a (jeśli jest wymagane)
  • oferujemy również możliwość strojenia na hamowni 4x4
  • właściciel samochodu cały czas uczestniczy przy strojeniu
  • na koniec właściciel otrzymuje wynik strojenia (wykres z hamowni oraz odczyty z sondy AFR)
  • wymagane posiadanie komputera np. P28 przerobionego pod możliwość wgrywania zewnętrznych map paliwa, zapłonu itd. (usługi dostępne również w naszej ofercie)

    I ETAP - Hamownia
  • ustawienie dawki paliwa na profesjonalnej hamowni obciążeniowej (dla mapy bez vtec i vtec'owej)
  • ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu
  • ustawienie regulowanych kółek/kółka rozrządu (jeśli są)
  • ustawienie punktu włączenia vtec
  • ustawienie punktu włączenia IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego np. B18C4, H22A)
  • ustawienie dawki paliwa (AFR)
  • i inne

    II ETAP - Ulica
  • weryfikacja dawki paliwa ustawionej na hamowni przy obciążeniu na ulicy
  • sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujników po strojeniu
  • ustawienie shift light'a (jeśli jest wymagane)
  • ustawienie procedury startu (jeśli jest wymagane)
  • i inne

    Zapraszamy do działu FAQ opisującego szczegółowo proces strojenia: FAQ - strojenie.
    Przed przyjechaniem na strojenie należy uważnie przeczytać informacje jak przygotować samochód do strojenia: FAQ - Przed strojeniem.

    Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT





  • Sprawdzenie po SWAPie / po modyfikacjach

    Sprawdzenie po SWAPie / po modyfikacjach
    Sprawdzenie AFR oraz wszystkich czujników po SWAPie lub modyfikacjach:
  • sprawdzenie stosunku powietrza do paliwa tzw. AFR (Air Fuel Ratio)
  • Honda: podłączenie specjalistycznego komputera używanego do strojenia
  • sprawdzenie poprawności pracy wszystkich czujników niezbędnych do poprawnej i bezpiecznej pracy silnika
  • na koniec właściciel otrzymuje wynik pomiaru (odczyty z sondy AFR) oraz informacje o czujnikach
  • Subaru Impreza / Mitsubishi Lancer EVO - wykonujemy pełna diagnostykę parametrów pracy silnika (diagnostyka jest również wykonywana przez złącze OBD)
  • czas pracy ~1h

  • Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT






    Pomiar mocy na hamowni + pomiar AFR

    Strojenie na hamowni
    Pomiar mocy na hamowni oraz pomiar AFR:
  • sprawdzenie mocy na hamowni (KM/Nm)
  • sprawdzenie stosunku powietrza do paliwa tzw. AFR (Air Fuel Ratio)
  • na koniec właściciel otrzymuje wynik pomiaru (wykres z hamowni oraz odczyty z sondy AFR)
  • czas pracy ~1h

  • Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT






    Pomiar AFR

    Sprawdzenie AFR

    Posiadamy najnowszy i najwyższy model sondy AFR firmy Innovate posiadający między innymi wbudowany skaner OBD. Posiadamy dwie sondy AFR umożliwiające pomiar dawki paliwa w dwóch miejscach wydechu.
    Opis:
  • sprawdzenie stosunku powietrza do paliwa tzw. AFR (Air Fuel Ratio)
  • na koniec właściciel otrzymuje wynik pomiaru tzn. odczyty z sondy AFR
  • czas pracy ~1h

  • Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT








    Przerobienie komputera Hondy

    Przerobienie komputera Hondy

    Przerobienie komputera Hondy: (np. B16A2 - P30, D16Z6 - P28 ... itp)
  • czas wykonania usługi (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
  • wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
    - P06 - D15B7 102KM
    - P08 - D15B 130KM
    - P28 - D16Z6 125KM
    - P30 - B16A2 160KM
    - i inne
  • ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
  • chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu

    Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT

    Z doświadczenia wiemy, że fabryczne mapy niestety nie są najlepsze (nie są dostosowane do wykonanych modyfikacji, układu paliwowego, dolotu i wydechu) w związku z tym zachęcamy do wykonania przeróbki komputera razem ze strojeniem.


    Przerobienie komputera + dołożenie obsługi IAB (tzw. "klapki" np. P28, P30 + IAB)
  • czas wykonania usługi (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
  • dołożenie obsługi IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego silnika np. B18C4, H22A)
  • wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
    - P28 - B18C4 z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
    - P28 - H22A z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
    - i inne
  • ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
  • chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu

    Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT



    Przerobienie komputera + dołożenie obsługi VTEC (np. P06 -> P28)
  • czas pracy (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
  • dołożenie obsługi VTEC (to komputera np. P06)
  • wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
    - P06 - D15B7 102KM
    - P08 - D15B 130KM
    - P28 - D16Z6 125KM
    - P30 - B16A2 160KM
    - i inne
  • ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
  • chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu

    Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT



    Przerobienie komputera + dołożenie obsługi IAB oraz VTEC (np. P06 -> P28 z IAB)
  • czas pracy (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
  • dołożenie obsługi VTEC (to komputera np. P06)
  • dołożenie obsługi IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego silnika np. B18C4, H22A)
  • wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
    - P28 - B18C4 z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
    - P28 - H22A z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
    - i inne
  • ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
  • chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu

    Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT




    Honda ECU: Automat -> Manual

    Honda ECU: Automat -> Manual

    Przerobienie komputera Hondy (np. P28) z automatu na manual:
  • przerobienie komputera z samochodu z automatyczną skrzynią biegów na komputer dostosowany do skrzyni manualnej
  • czas pracy ~24h

  • Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT





    Honda: przejœciówki OBD2a/OBD2b -> OBD1

    OBD2a/OBD2b -> OBD1

    Opis:
  • założenie przejściówki, która umożliwia podłączenie komputera OBD1 do instalacji samochodu OBD2a/OBD2b
  • zmodyfikowanie wiązki tak, aby nie pokazywał się błąd (np. ciśnienia oleju)

  • Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT





    Honda: przejœciówki OBD0 -> OBD1

    OBD0 -> OBD1

    Opis:
  • założenie przejściówki, która umożliwia podłączenie komputera OBD1 do instalacji samochodu OBD0
  • podłączenie rozdzielacza (aparatu zapłonowego)
  • montaż sondy lambda 4 żyłowej

  • Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT





    EMU / EcuMaster

    OBD0 -> OBD1 Opis:
  • w ofercie mamy również sprzedaż EMU oraz EcuMaster'ów (jednych z najlepszych urządzeń uniwersalnych do strojenia, które można zastosować w praktycznie każdym pojeŸdzie)
  • istnieje możliwość podłączenia ww. urządzeń w samochodzie
  • możliwość wystrojenia urządzenia (opis na górze strony)

    Cena: *Kontakt*
    Możliwość wystawienia faktury VAT


  • RYS








    Kompleksowe modyfikacje silnika

    serwis
    Kompleksowe modyfikacje silnika:
  • współpracujemy z wieloma warsztatami zajmującymi się profesjonalnymi modyfikacjami silników Honda
  • jeśli masz wątpliwości gdzie wykonać modyfikacje mechaniczne - doradzimy gdzie to zrobić
  • jeśli chcesz wykonać modyfikacje wiązki elektrycznej po SWAPie - doradzimy
  • jeśli potrzebujesz części z USA to również wiemy do kogo Cie skierować
  • na koniec jeśli będzie taka konieczność pomożemy w wyborze odpowiedniego komputera do danego silnika



  • Design by maciek@strojenia.pl Opracowanie www.strojenia.pl