|
Strojenie na ulicy
Crome, Hondata, BRE, AEM, Apexi, Subaru, EVO, EcuMaster EMU, SMT - SMT6, SMT7...
Opis strojenia na ulicy:
Na wstępie zapraszamy do działu: Sprzęt/Oprogramowanie w którym znajdziecie opis sprzętu oraz oprogramowania jakie używamy w celu profesjonalnego wystrojenia waszego pojazdu
ustawienie dawki paliwa (dla całej mapy bez vtec i vtec dla każdego "położenia gazu" tzn. obciążenia silnika)
ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonów - z użyciem czujnika stuków
ustawienie punktu włączenia vtec
ustawienie odcięcia zapłonu
sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujników
ustawienie procedury startu (jeśli wymagane)
ustawienie shift light'a (jeśli wymagane)
właściciel samochodu cały czas uczestniczy przy strojeniu
na koniec właściciel otrzymuje wynik strojenia (odczyty z sondy AFR)
i inne
przejechane około 100-150km, czas pracy ~4h
wymagane posiadanie komputera np. P28 przerobionego pod możliwość wgrywania zewnętrznych map paliwa, zapłonu itd. (usługi dostępne również w naszej ofercie)
Zapraszamy do działu FAQ opisującego szczegółowo proces strojenia: FAQ - strojenie.
Przed przyjechaniem na strojenie należy uważnie przeczytać informacje jak przygotować samochód do strojenia: FAQ - Przed strojeniem.
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Strojenie na hamowni
Crome, Hondata, BRE, AEM, Apexi, Subaru, EVO, EcuMaster EMU, SMT - SMT6, SMT7...
Opis strojenia na hamowni obciążeniowej VTG:
Na wstępie zapraszamy do działu: Sprzęt/Oprogramowanie w którym znajdziecie opis sprzętu oraz oprogramowania jakie używamy w celu profesjonalnego wystrojenia waszego pojazdu
Strojenie na hamowni jest wskazane w zmodyfikowanych silnikach oraz wymagane dla samochodów z np. kółkami regulowanymi
ustawienie dawki paliwa (dla całej mapy bez vtec i vtec'owej dla każdego "położenia gazu" tzn. obciążenia silnika)
ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonów - z użyciem czujnika stuków
ustawienie regulowanych kółek/kółka rozrządu (jeśli są)
ustawienie punktu włączenia vtec
ustawienie punktu włączenia IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego np. B18C4, H22A)
ustawienie odcięcia zapłonu
ustawienie procedury startu (jeśli jest wymagane)
ustawienie shift light'a (jeśli jest wymagane)
oferujemy również możliwość strojenia na hamowni 4x4
właściciel samochodu cały czas uczestniczy przy strojeniu
na koniec właściciel otrzymuje wynik strojenia (wykres z hamowni oraz odczyty z sondy AFR)
wymagane posiadanie komputera np. P28 przerobionego pod możliwość wgrywania zewnętrznych map paliwa, zapłonu itd. (usługi dostępne również w naszej ofercie)
I ETAP - Hamownia
ustawienie dawki paliwa na profesjonalnej hamowni obciążeniowej (dla mapy bez vtec i vtec'owej)
ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu
ustawienie regulowanych kółek/kółka rozrządu (jeśli są)
ustawienie punktu włączenia vtec
ustawienie punktu włączenia IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego np. B18C4, H22A)
ustawienie dawki paliwa (AFR)
i inne
II ETAP - Ulica
weryfikacja dawki paliwa ustawionej na hamowni przy obciążeniu na ulicy
sprawdzenie poprawności działania wszystkich czujników po strojeniu
ustawienie shift light'a (jeśli jest wymagane)
ustawienie procedury startu (jeśli jest wymagane)
i inne
Zapraszamy do działu FAQ opisującego szczegółowo proces strojenia: FAQ - strojenie.
Przed przyjechaniem na strojenie należy uważnie przeczytać informacje jak przygotować samochód do strojenia: FAQ - Przed strojeniem.
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Sprawdzenie po SWAPie / po modyfikacjach
Sprawdzenie AFR oraz wszystkich czujników po SWAPie lub modyfikacjach:
sprawdzenie stosunku powietrza do paliwa tzw. AFR (Air Fuel Ratio)
Honda: podłączenie specjalistycznego komputera używanego do strojenia
sprawdzenie poprawności pracy wszystkich czujników niezbędnych do poprawnej i bezpiecznej pracy silnika
na koniec właściciel otrzymuje wynik pomiaru (odczyty z sondy AFR) oraz informacje o czujnikach
Subaru Impreza / Mitsubishi Lancer EVO - wykonujemy pełna diagnostykę parametrów pracy silnika (diagnostyka jest również wykonywana przez złącze OBD)
czas pracy ~1h
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Pomiar mocy na hamowni + pomiar AFR
Pomiar mocy na hamowni oraz pomiar AFR:
sprawdzenie mocy na hamowni (KM/Nm)
sprawdzenie stosunku powietrza do paliwa tzw. AFR (Air Fuel Ratio)
na koniec właściciel otrzymuje wynik pomiaru (wykres z hamowni oraz odczyty z sondy AFR)
czas pracy ~1h
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Pomiar AFR
Posiadamy najnowszy i najwyższy model sondy AFR firmy Innovate posiadający między innymi wbudowany skaner OBD. Posiadamy dwie sondy AFR umożliwiające pomiar dawki paliwa w dwóch miejscach wydechu.
Opis:
sprawdzenie stosunku powietrza do paliwa tzw. AFR (Air Fuel Ratio)
na koniec właściciel otrzymuje wynik pomiaru tzn. odczyty z sondy AFR
czas pracy ~1h
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Przerobienie komputera Hondy
Przerobienie komputera Hondy: (np. B16A2 - P30, D16Z6 - P28 ... itp)
czas wykonania usługi (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
- P06 - D15B7 102KM
- P08 - D15B 130KM
- P28 - D16Z6 125KM
- P30 - B16A2 160KM
- i inne
ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Z doświadczenia wiemy, że fabryczne mapy niestety nie są najlepsze (nie są dostosowane do wykonanych modyfikacji, układu paliwowego, dolotu i wydechu) w związku z tym zachęcamy do wykonania przeróbki komputera razem ze strojeniem.
Przerobienie komputera + dołożenie obsługi IAB (tzw. "klapki" np. P28, P30 + IAB)
czas wykonania usługi (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
dołożenie obsługi IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego silnika np. B18C4, H22A)
wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
- P28 - B18C4 z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
- P28 - H22A z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
- i inne
ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Przerobienie komputera + dołożenie obsługi VTEC (np. P06 -> P28)
czas pracy (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
dołożenie obsługi VTEC (to komputera np. P06)
wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
- P06 - D15B7 102KM
- P08 - D15B 130KM
- P28 - D16Z6 125KM
- P30 - B16A2 160KM
- i inne
ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Przerobienie komputera + dołożenie obsługi IAB oraz VTEC (np. P06 -> P28 z IAB)
czas pracy (jeden dzień + jeden dzień sprawdzenie poprawności działania)
dołożenie obsługi VTEC (to komputera np. P06)
dołożenie obsługi IAB (tzw. "klapki" kolektora ssącego silnika np. B18C4, H22A)
wgranie seryjnej mapy z dla wybranego silnika
- P28 - B18C4 z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
- P28 - H22A z obsługą IAB (zmienna geometria kolektora ssącego - tzw. "klapki")
- i inne
ustawienie podstawowych parametrów (odcięcie zapłonu, procedura startu, shiftlight itd. itp.)
chip elektronicznie kasowany z możliwością użycia go wielokrotnie np. po strojeniu
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Honda ECU: Automat -> Manual
Przerobienie komputera Hondy (np. P28) z automatu na manual:
przerobienie komputera z samochodu z automatyczną skrzynią biegów na komputer dostosowany do skrzyni manualnej
czas pracy ~24h
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Honda: przejciówki OBD2a/OBD2b -> OBD1
Opis:
założenie przejściówki, która umożliwia podłączenie komputera OBD1 do instalacji samochodu OBD2a/OBD2b
zmodyfikowanie wiązki tak, aby nie pokazywał się błąd (np. ciśnienia oleju)
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Honda: przejciówki OBD0 -> OBD1
Opis:
założenie przejściówki, która umożliwia podłączenie komputera OBD1 do instalacji samochodu OBD0
podłączenie rozdzielacza (aparatu zapłonowego)
montaż sondy lambda 4 żyłowej
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
EMU / EcuMaster
Opis:
w ofercie mamy również sprzedaż EMU oraz EcuMaster'ów (jednych z najlepszych urządzeń uniwersalnych do strojenia, które można zastosować w praktycznie każdym pojedzie)
istnieje możliwość podłączenia ww. urządzeń w samochodzie
możliwość wystrojenia urządzenia (opis na górze strony)
Cena: *Kontakt*
Możliwość wystawienia faktury VAT
Kompleksowe modyfikacje silnika
Kompleksowe modyfikacje silnika:
współpracujemy z wieloma warsztatami zajmującymi się profesjonalnymi modyfikacjami silników Honda
jeśli masz wątpliwości gdzie wykonać modyfikacje mechaniczne - doradzimy gdzie to zrobić
jeśli chcesz wykonać modyfikacje wiązki elektrycznej po SWAPie - doradzimy
jeśli potrzebujesz części z USA to również wiemy do kogo Cie skierować
na koniec jeśli będzie taka konieczność pomożemy w wyborze odpowiedniego komputera do danego silnika
|